Először nem hittem a szememnek, aztán pedig boldog mosollyal nyugtáztam, hogy van Magyarországon egy cég, mely 2009-ben 188,7%-os növekedést ért el, dacára válságnak, visszaesésnek, katasztrófának, világvégének. Ez a cég pedig nem más, mint a CIG Pannónia Biztosító Zrt.
Ennek az óriási számnak, mely Európa boldogabbik felén is sárga irigységet váltana ki, két nagyon fontos, minden magyar és nemzetközi vállalat számára vannak tanulságai:
1. Innovatív módon kell hozzáállni még a gazdasági válsághoz is. Olyan termékeket illetve értékesítési technikákat kell kifejleszteni, mely biztosítja a folyamatos, mindenféle piaci helyzetben megmaradó versenyképességet a vállalat számára.
2. Nem kell elkeseredni. A hazai média több esetben olyan mértékű pesszimizmust indukált, mely inkább felháborító volt mintsem konstruktív.
 

Szerző: Peterblant1  2010.04.23. 11:10 Szólj hozzá!

Címkék: gazdaság magyarország válság cég növekedés pannonia biztosító

A bejegyzés trackback címe:

https://biztonsagert.blog.hu/api/trackback/id/tr881944941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása